دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیزر قسمت دوم «شهرزاد» منتشر شد/  نمایش قسمت دوم از فصل دوم شهرزاد در پردیس سینمایی کوروش

تیزر مجموعه قسمت دوم از فصل دوم مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
کد خبر : 191180

به گزارش گروه فرهنگی آنا از مشاور رسانه‌ای مجموعه «شهرزاد»، قسمت دوم این سریال؛ دوشنبه 12 تیرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.


داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سید محمد امامی در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.


رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می‌کنند.


همچنین محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است. پیش از این نیز ویدئو کلیپ فندک تب‌دار با صدای محسن چاوشی از فصل دوم این سریال منتشر شده بود.


از سوی دیگر اعلام شده قسمت دوم از فصل دوم شهرزاد یک روز قبل از عرضه، در پردیس سینمایی کوروش نمایش داده می شود.
شهرزاد، علاقمندان به این مجموعه می توانند فردا، یکشنبه 11 تیرماه ساعت 22 ، به تماشای قسمت دوم فصل دوم در سالن گراند سینمای پردیس سینمایی کوروش بنشینند.
علاقمندان به تماشای قسمت دوم سریال شهرزاد، می توانند هم اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، قسمت جدید سریال شهرزاد از دوشنبه 12 تیرماه عرضه خواهد شد و مخاطبان می توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهیه کرده و یا از طریق سایت اشتراک در سایت https://www.lotusplay.irآن را به صورت قانونی تماشا و یا دانلود کنند.







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته